“Italia, lasă-te surprinsă de România!”

Distribuie pe:

Sub acest generic, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lansează o campanie de promovare outdoor a României în Roma și Milano - Italia, care se derulează în perioada 26 martie - 24 aprilie.

Campania “Lasciati sorprendere dalla Romania!” invită trecătorii să ne descopere țara, printr-o selecție de imagini spectaculoase care vor fi afișate pe două tramvaie și 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de stații de metrou din Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din Roma.

Pe panourile publicitare vor fi afișate imagini cu Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan, acțiune care ar putea genera peste 38 de milioane de vizualizări, iar cele 90 de autobuze urbane vor traversa punctele turistice importante din Roma, existând potențialul de a genera peste 23 de milioane de vizualizări.

Castelul Peleș și Mănăstirea Sucevița, embleme ale turismului cultural, vor fi prezentate, astfel, alături de Transfăgărășan, o destinație atractivă pentru călătorii pasionați de natură și aventură. Fiecare imagine va fi însoțită de un cod QR care va oferi publicului italian informații detaliate despre țara noastră, stimulând dorința de a explora România.

Alegerea Romei și a orașului Milano ca locuri pentru campanie nu este întâmplătoare, ambele fiind centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România. Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră.

Organizarea campaniei în perioada premergătoare sărbătorilor pascale catolice este considerată oportună, marcând, totodată, debutul sezonului turistic. Perioada aleasă poate contribui și la îndeplinirea cu succes a obiectivelor acțiunii, care se referă la stimularea interesului pentru destinația noastră, în rândul touroperatorilor și agențiilor de turism din Italia. Inițiativa a fost precedată de participarea țării noastre, cu pavilion național, la Bursa Internațională de Turism Milano, în februarie, urmând ca, în octombrie, România să fie prezentă la TTG Travel Experience Rimini.

Ileana Sandu

(sursa și foto - economie.gov.ro)

Lasă un comentariu