Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) realizează, în perioada 10 iunie – 15 iulie a.c., o campanie de promovare outdoor a României în Hamburg, Berlin, München, Frankfurt – Germania, prin colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfășoară în contextul Campionatului European de Fotbal.

Echipa națională de fotbal a României va avea, în data de 17 iunie, primul meci cu echipa națională de fotbal a Ucrainei pe stadionul Bayern München.

Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de țară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic și poate atrage atenția publicului într-un mod distinctiv.

Fiecare imagine are un cod QR unde se regăsește broșura generală a României în limba germană și engleză, cu ajutorul căreia vizitatorii vor obține informații relevante despre diferitele destinații din România.

Prezența noastră pe piața germană vine totodată și în sprijinul touroperatorilor, agențiilor de turism interesate și companiilor aeriene ce desfășoară deja o importantă activitate în această țară.

Germania este considerată ca fiind o piață prioritară, iar conform ultimelor date publicate de Institutul Național de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 sosiri.

Lasă un răspuns