România este promovată a doua oară în acest an la Paris, în perioada 14-17 martie, în cadrul târgului internațional de turism “Le Salon Mondial du Tourisme”, informează Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Evenimentul se desfășoară la Paris Expo, Porte de Versailles, fiind adresat atât publicului larg, cât și specialiștilor de profil.

“Standul României dispune de o suprafață de 59,5 metri pătrați și este strategic amplasat în centrul pavilionului expozițional, într-un mod similar cu prezența sa la edițiile anterioare. Prezentând o configurare tip insulă, cu toate laturile deschise, acesta găzduiește 15 co-expozanți”, se arată într-o postare pe pagina de Facebook a instituției.

Vizitatorii vor putea urmări, la standul României, o serie de prezentări de destinație, realizate atât de reprezentanții MEAT, cât și de partenerii care și-au manifestat interesul în acest sens.

Potrivit sursei citate, Franța este una dintre cele 7 piețe de turism strategice pentru promovarea destinației România. Conform INS, numărul turiștilor francezi care au petrecut o vacanță în România a crescut în 2023 cu aproximativ 24,76% față de anul precedent.

Lasă un răspuns