Arena Națională este neterminată, la mai mult de patru ani de la inaugurare, dar problemele sunt mai mari de atât și merg până la temeliile celui mai mare stadion din România. Legătura dintre subsol și nivelurile superioare se face doar cu lifturile, fiindcă scările, deși prezente în proiectul inițial, lipsesc cu desăvârșire din acea zonă. Normele de siguranță în spațiile publice unde au loc evenimente cu mulți participanți au început să fie luate tot mai în serios, după incendiul de la clubul „Colectiv”, în care și-au pierdut viața 32 de persoane și au fost rănite alte 150. În cazul Arenei Naționale, a tras un semnal de alarmă și fostul președinte al Ligii Profesioniste de Fotbal, Dumitru Dragomir, care a precizat că a ridicat această problemă la timpul respectiv, într-o ședință la Primărie. „Nu are uși, nu are scări, de acolo se urcă doar cu liftul. Dacă explodează o mașină acolo, cei de acolo mor ca șobolanii… Fotbaliștii nu au cum să ajungă cu autocarul la vestiare și își cară 200 de metri sacoșa. N-au unde să iasă decât în stadion… Nu e de vină Primăria, ci constructorul care a exclus scările ca să nu bage betoane acolo, să facă economie”, a declarat Dumitru Dragomir. „De asta nu le-a dat aprobare. Cum n-au 99% din toate sălile din țară, nu din București. Eu și Lupescu am sesizat că s-au evaporat scările, adică nu le-au făcut, deși în proiect există scări”, a mai spus fostul președinte al LPF. Arena Națională are o capacitate de peste 55.000 de locuri, iar problemele de la stadion se pot rezolva în 90 de zile, aceasta fiind datoria constructorului, nu a Primăriei. 234 de milioane de euro a costat ridicarea Arenei Naționale din București.

 

Lasă un răspuns