Iata o intrebare la care nici Ponta nu poate da un
raspuns. Sova, ministrul Transporturilor, nici atat!
Deocamdata, discutiile, contradictorii, dintre cei doi
s-au purtat in jurul autostrazilor Pitesti � Sibiu si
Comarnic � Brasov (ultimul tronson neavand finantare nici
din fondurile europene si nici de la bugetul statului!).
Analistii economici au pus insa si o alta intrebare:
cum se face ca toate administratiile, indiferent de
culoarea lor politica, din intreaga perioada postdecembrista
� Guvernul Ponta nefacand exceptie � au
evitat (nu ezitat, ci evitat!) sa lege printr-o autostrada
Bucurestiul de Ardeal?!

Analistul economic, Ilie Serbanescu, spunea,
intr-un editorial, ca „Nu este vorba in aceasta privinta
nici de lipsa de bani, nici de incompetenta. Ar fi o
idiotenie sa se pretinda ca n-a existat competenta
necesara pentru constructia de autostrazi de
traversare a muntilor cand acelasi popor � pe vremea
comunismului, acela �ineficient si neperformant� �
a strapuns muntii pe mai multe trasee pentru a
asigura legaturile rutiere sau feroviare intre
provinciile istorice ale Romaniei�. Asa este�
�Sa nu ne facem a fi uitat ca guvernul Nastase,
cotat de atatia drept cel mai performant dintre
guvernele postdecembriste, a pus punctul pe „i� in
domeniu: cand a fost sa faca un cadou americanilor
pentru primirea Romaniei in NATO le-a dat sa
construiasca, in conditii halucinant de avantajoase,
o autostrada. Care? Brasov � Bors, deci una care sa
lege Ardealul de capitala Ungariei si nu cumva de
capitala Romaniei. Oare in ce scop?

Lasă un răspuns